Budowa i przebudowa dróg

Gmina Więcbork realizuje zadanie pn.: Budowa i przebudowa dróg wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną na terenie miasta i Gminy Więcbork.

W ramach zadania zostanie wybudowanych kilka odcinków dróg o łącznej długości ok 2 km:                                                         

1. Budowa drogi gminnej ul. 28 stycznia w Więcborku wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną ( m.in. siecią kanalizacji deszczowej, separatorem oraz kanałem technologicznym) oraz przebudowa skrzyżowania z drogą wojewódzką DW 241 ( ul. Wyzwolenia). W skład drogi wchodzi m.in.  część jezdna, chodniki, ścieżka pieszo-rowerowa, murki oporowe, wyniesienie skrzyżowania, zjazdy indywidualne w części pasa drogowego, oznakowanie pionowe i poziome, zieleń itp. Droga i skrzyżowanie budowane z kostki betonowej na podbudowie w obramowaniu z obrzeży i krawężników betonowych.                                                     

 2.   Budowa drogi ul. Leśnej w Sypniewie wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną ( m.in sieci kanalizacji deszczowej, separatora) oraz przebudowa zjazdu publicznego na DW 189. W skład drogi wchodzi m.in część pieszo-jezdna, zjazdy indywidualne i dojścia do posesji w części pasa drogowego, oznakowanie pionowe, zieleń itp. Droga i zjazd publiczny budowane z kostki betonowej na podbudowie w obramowaniu z obrzeży i krawężników betonowych.   

 3.   Budowa drogi na terenie dz. 369/19 i 391/1 w Więcborku oraz przebudowa zjazdu publicznego na drogę wojewódzką DW 241 (ul. Wyzwolenia). W skład drogi wchodzi m.in. część pieszo-jezdna, zjazdy indywidualne w części pasa drogowego, chodnik, utwardzenie skarp, ściek ażurowy, oznakowanie pionowe, zieleń itp. Droga i skrzyżowanie budowane z kostki betonowej na podbudowie  w obramowaniu z obrzeży i krawężników betonowych.                                                  

4.  Budowa drogi Sypniewo Wybudowanie wraz z przebudową zjazdu publicznego na drogę wojewódzką DW189 i budową niezbędnej infrastruktury technicznej ( m.in oświetlenie hybrydowe – doświetlenie skrzyżowania). W skład drogi wchodzi m in. część jezdna, zjazdy indywidualne w części pasa drogowego, pobocze wzmocnione kruszywem łamanym, oznakowanie pionowe itp.). Droga i zjazd publiczny budowane z masy bitumicznej dwuwarstwowej, składającej się z warstwy wiążącej i ścieralnej.                  

  5. Budowa drogi w Runowie Krajeńskim ok 200 m od km 0+272,19. W skład drogi wchodzi m.in część pieszo-jezdna, zjazdy indywidualne i dojścia do posesji w części pasa drogowego, pobocze wzmocnione kruszywem łamanym itp. Droga i zjazd budowane z kostki betonowej na podbudowie w obramowaniu z obrzeży i krawężników betonowych. Większą część kosztów realizacji całego zadania stanowi budowa infrastruktury drogowej. Koszty związane z budową kanalizacji deszczowej stanowią około 25 % wartości zadania.

Zadanie dofinansowane z Rządowego Funduszu Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych.

Poniżej inwestycje w obiektywie

Print Friendly, PDF & Email
Informacja w sprawie polowania dewizowego Koła Łowieckiego nr 202 „ORĘŻ” w Bydgoszczy z siedzibą w Zabartowie
Inwestycje

Wielkość czcionki
Kontrast