Urząd Miejski w Więcborku
ul. Mickiewicza 22, 89-410 Więcbork
tel. (+48) 52 3895207,
(+48) 52 3895202,
fax.(+48) 52 3897212
e-mail: umwiecbork@wiecbork.pl
godziny otwarcia:
poniedziałek – środa – czwartek – piątek 7.00 – 15.00
wtorek 8.00 – 16.00
BURMISTRZ WIĘCBORKA
mgr WALDEMAR KUSZEWSKI
przyjmuje interesantów w sprawie wniosków i skarg we wtorki od godz. 8.00 do godz. 16.00
NIP Urzędu Miejskiego: 558-00-08-540
REGON Urzędu Miejskiego: 000530146
NIP GMINY: 504-00-25-842
REGON GMINY: 092350961
Konto bankowe Urzędu Miejskiego w Więcborku PL 35 8162 0003 0000 3564 2000 0010
IBAN PL 35 8162 0003 0000 3564 2000 0010
SWICH: GBWCPLPP
Referat Organizacyjny
Kierownik Referatu – Zastępca Burmistrza/ Sekretarz Gminy
mgr Jacek Masztakowski
tel. (+48) 52 3895207, e-mail: zastepca-sekretarz@wiecbork.pl
Inspektor ds. organizacyjnych:
tel. (+48) 523895207, e-mail: umwiecbork@wiecbork.pl
Inspektor Ochrony Danych, Koordynator ds. dostępności:
tel. (+48) 52 3895 202, e-mail: bip@wiecbork.pl
Promocja
Inspektor ds. promocji, rozwoju i pozyskiwania środków unijnych:
tel. (+48) 52 3895226, e-mail: promocja@wiecbork.pl
Kadry
Inspektor ds. personalnych:
tel. (+48) 52 3895225, e-mail: kadry@wiecbork.pl
Rada Miejska
Inspektor ds. obsługi Rady Miejskiej:
tel. (+48) 523895222, e-mail: przewodniczacyrm@wiecbork.pl
Referat Finansowo – Księgowy
Kierownik Referatu – Skarbnik Gminy
mgr Alina Kruk tel. (+48) 52 3895215, e-mail: skarbnik@wiecbork.pl
Podatki
Podinspektor ds. windykacji, zaległości podatkowych i opłat lokalnych:
tel.(+48) 52 3895210, e-mail: egzekucje@wiecbork.pl
Podinspektor ds. księgowości podatkowej:
(+48) 52 3895211, e-mail: ksiegowosc-podatkowa@wiecbork.pl
Inspektor ds. podatkowych
tel. (+48) 52 3895212, e-mail: podatki@wiecbork.pl
Księgowość
Inspektor ds. księgowości budżetowej:
tel. (+48) 52 3895218, e-mail: ksiegowosc@wiecbork.pl
Inspektor ds. wynagrodzeń i budżetu:
tel. (+48) 523895218, e-mail: place@wiecbork.pl
Kasa
Inspektor ds. obsługi kasy:
tel. (+48) 52 3895214, e-mail: kasa@wiecbork.pl
Referat ds. Inwestycji, Planowania Przestrzennego i Gospodarki Nieruchomościami
Kierownik Referatu
mgr inż. Michał Bąk
tel. (+48) 52 3895216, e-mail: budownictwo@wiecbork.pl
Inspektor ds. gospodarki nieruchomościami:
tel. (+48) 523895216, e-mail: nieruchomosci@wiecbork.pl
Inspektor ds. zamówień publicznych, rozliczeń i windykacji:
tel. (+48) 523895213, e-mail: inwestycje@wiecbork.pl
Inspektor ds. planowania przestrzennego:
tel. (+48) 523895213, e-mail: planowanie-przestrzenne@wiecbork.pl
Inspektor ds. inwestycji:
tel. (+48) 523895217, e-mail: srodki-zewnetrzne@wiecbork.pl
Referat ds. Rolnictwa, Ochrony Środowiska i Dróg
Kierownik Referatu
mgr inż.Tomasz Fifielski
tel.(+48) 52 3895220, e-mail. rolnictwo@wiecbork.pl
Inspektor ds. ochrony środowiska:
tel. (+48) 52 3895220, e-mail: ochrona-srodowiska@wiecbork.pl
Inspektor ds. infrastruktury technicznej:
tel. 608039270, e-mail: rolnictwo@wiecbork.pl
Podinspektor ds. dróg i zaopatrzenia:
tel. (+48) 52 3895220, email: drogi@wiecbork.pl
Podinspektor ds. leśnictwa i ochrony środowiska:
tel. (+48) 52 3895220, 884005151, e-mail: ochrona-przyrody@wiecbork.pl
Gospodarka odpadami
Inspektor ds. gospodarki odpadami:
tel. (+48) 52 3895219, e-mail: odpady@wiecbork.pl
Dodatki mieszkaniowe
Podinspektor ds. dodatków mieszkaniowych i komunalnych zasobów mieszkaniowych:
tel. (+48) 52 3895224, e-mail: dodatkimieszkaniowe@wiecbork.pl
Referat ds. Ochrony Informacji Niejawnych
Inspektor ds. obronnych:
tel.(+48) 52 3895221, e-mail: pelnomocnik@wiecbork.pl
Starszy Informatyk, Inspektor ds. ewidencjonowania materiałów niejawnych,
zarządzania kryzysowego i OC:
tel.(+48) 52 3895208, e-mail: informatyk@umwiecbork.internetdsl.pl
Urząd Stanu Cywilnego
ul. Pocztowa 2, 89-410 Więcbork
Kierownik
mgr Wioleta Łańska
tel. (+48) 52 3898511, e-mail: usc@wiecbork.pl
Zastępca Kierownika USC – mgr Kamila Manowska
Inspektor ds. dowodów osobistych:
tel. (+48) 52 3898511, e-mail: dowody@wiecbork.pl
Ewidencja Ludności:
Inspektor ds. ewidencji ludności:
tel. (+48) 52 3896196, e-mail: ewidencjal@wiecbork.pl
Elektroniczna Skrzynka Podawcza Urzędu Miejskiego
Od dnia 1 maja 2008 r. do Urzędu Miejskiego w Więcborku można składać pisma w formie elektronicznej poprzez platformę e-PUAP na Skrzynkę Podawczą. W celu złożenia takiego pisma należy zarejestrować się i zalogować na stronie epuap.gov.pl, (konto jest bezpłatne).
Elektroniczna Skrzynka Podawcza – Urząd Miejski w Więcborku adres skrzynki na e-puap: /2nt862ells/SkrytkaESP Przekazanie dokumentu poprzez wypełnienie formularza bądź dołączenie podpisanego dokumentu on-line na stronie Elektronicznego Urzędu Podawczego; Wymagania dla dokumentów elektronicznych dostarczanych do Urzędu:Dokumenty elektroniczne muszą być podpisane ważnym kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub Profilem Zaufanym.
Akceptowalne formaty załączników to:
* DOC, * RTF * XLS * CSV * TXT * GIF, TIF, BMP, JPG * PDF * ZIP Wielkość wszystkich załączników dołączonych do jednego formularza (dokumentu elektronicznego) nie może przekroczyć 3MB. dokumenty lub nośniki zawierające oprogramowanie złośliwe będą automatycznie odrzucane i nie zostaną rozpatrzone.Elektroniczna Skrzynka Podawcza
Głuchoniemi klienci oraz osoby mające trudności w komunikowaniu się mogą skorzystać z pomocy tłumacza języka migowego podczas załatwiania swoich spraw w urzędzie. Usługa tłumacza jest bezpłatna dla osób niepełnosprawnych w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 27 sierpnia 1997 r. o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych (Dz.U. z 2011 r. nr 127, poz. 721 z późn. zm.). Osoby uprawnione są zobowiązane zgłosić zamiar korzystania z usługi tłumacza ze wskazaniem wybranej metody komunikowania się, co najmniej 3 dni robocze przed planowaną wizytą w urzędzie, na adres e-mail: umwiecbork@wiecbork.pl na numer fax: (52) 3897212 podając sposób przekazania informacji zwrotnej lub telefonicznie (52) 3895207.