Dofinansowanie na demontaż azbestu

Burmistrz Więcborka, informuje iż, ogłasza nabór wniosków mieszkańców gminy Więcbork na dofinansowanie przedsięwzięć związanych z demontażem, transportem oraz unieszkodliwianiem odpadów zawierających azbest z obiektów budowlanych zniszczonych lub uszkodzonych przez nawałnicę w sierpniu 2017 r.

Wnioski wraz z wymaganym załącznikiem należy składać w nieprzekraczalnym terminie do 06.10.2017r. w Urzędzie Miejskim w Więcborku ul. Mickiewicza 22, pokój nr 20. Formularze wniosków dostępne w załączniku poniżej lub w Urzędzie Miejskim w Więcborku, pokój nr 20. Wszelkie informacje dotyczące zasad dofinansowania prac związanych z usuwaniem azbestu można uzyskać w Referacie Rolnictwa, Ochrony Środowiska i Dróg Urzędu Miejskiego w Więcborku.

Osoby do kontaktu: Tomasz Fifielski, Sandra Obara: (052) 389-52-19 lub 608-041-665.

 

Poszukujemy statystów do filmu dokumentalnego "Karolewo 1939"
Woda z Wodociągu Publicznego w Pęperzynie ZDATNA DO SPOŻYCIA!